AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020

AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020
www.galleriramfjord.net

Søk i denne bloggen

søndag 26. juni 2011

26.juni i Galleri Ramfjord

Nå har vi holdt på i flere dager og pakket bilder og prøvd å bli ferdige med å rydde ut av lokalene våre.. alt må ut pga støv, selv der det ikke skal pusses opp. Mange bilder som ikke er hentet og vanskelig å lagre alt, så det tar fryktelig lang tid. Tror vi har bilder på lager som har stått der i over 5 år...noen har vi til og med hatt med oss fra Frydenlundsgaten. Så hvis noen av kunstnerne leser dette og får dårlig samvittighet, er det helt ok:-) Skal snakke med advokaten min i løpet av sommeren og høre hva jeg kan gjøre med bilder som er solgt og ikke hentet på mange år...det er heldigvis ikke så mange. I morgen får jeg hjelp til å rydde ut siste rest og har møte med Erco Belysning som skal fikse lys i det nye galleriet. Har brukt dem i mange år og de er veldig flinke:-) Ellers har jeg testet ut LED de siste to ukene og det har ikke fungert så bra...veldig blått lys og flimrer, så egner seg dårlig i et galleri. Men, gutta jobber videre med å finne en bedre type LED-variant til meg så vi får se...

Offentliggjøringen av den spennende åpningsutstillingen vår 13.august har blitt utsatt til 1.august. Får ikke lov til å si noe før det, men heldigvis er det stengt i sommer og vi skal ha ferie, så da blir det ikke så vanskelig å holde på hemmeligheten:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar