AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020

AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020
www.galleriramfjord.net

Søk i denne bloggen

fredag 3. juni 2011

3.juni i Galleri Ramfjord

Igår jobbet Annichen og Victor i galleriet og ble ferdige med montering av storskjerm i galleriet, det ble veldig bra! Ellers har vi fått inn veldige mange arbeider til auksjonen i år og har tatt fotografier som senere skal legges ut på nett. Det blir også veldig bra, men et puslespill som skal gå opp! Jeg er i sluttfasen iht forhandlingsprosessen i mitt hemmelige prosjekt som snart kan offentliggjøres:-) Jobber nesten hele tiden..i natt sov jeg kun 4 timer, så litt trett idag. Idag har Annichen og jeg gjort resten av årsoppgjøret, så nå er alt ferdig til regnskapsfører som kan begynne på selvangivelsen (som vi i år igjen (!) har fått utsettelse på...)

Liv Heier auksjonen 13-20 juni 2011

Auksjonen åpner neste mandag (13.juni) og jeg føler at vi er i rute selv om det meste gjenstår. Når det gjelder stipendutstillingen jobber vi også med å sette sammen en jury, frist for innlevering til denne er 20.juni og vi har allerede begynt å få inn bidrag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar