AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020

AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020
www.galleriramfjord.net

Søk i denne bloggen

tirsdag 5. februar 2013

5.februar

Godt nytt år! Jeg hadde et hemmelig nyttårs-forsett og det var at jeg skulle bli flinkere til å blogge i 2013...jeg skal prøve, selv om vi allerede er en mnd inn i 2013. Sitter på Vigra etter å ha tilbragt to dager på Ålesund Kunstfagskole som gjesteforeleser. Det var både gøy og inspirerende! Forrige uke var jeg på BI i Oslo og var gjeste-foreleser på Kultur og Ledelse. Etterspurt gallerist i januar:-))

Januar har vært den mest travle mnd på så lenge jeg kan huske. Vi startet året med "Rett på veggen auksjon" 14-21 januar og vi fikk inn 180 arbeider og den tok et århundre å montere. Men det ble en veldig fin utstillling og det gikk veldig bra! På lørdag åpnet vi ny utstilling med Anja Niemi og den amerikanske kunstneren Christan Narkiewicz-Laine. Fullt hus og stormende jubel...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar